030-2271058
sales@mightygoodman.nl
Klantenservice
1 Verzenden & retourneren
1.1 Wat als ik het toch niet leuk vind?

Mocht het artikel niet passen of je het toch niet leuk vindt......dan kun je het uiteraard gewoon aan ons retourneren. Zorg dat je het in de originele verpakking en originele staat terugstuurt en je krijgt gewoon je aankoopbedrag terug.

Je hebt bij Mighty Good Man 14 dagen om je retourzending door te geven dus genoeg tijd om er rustig over na te denken. Na het aanmelden van je retour heb je vervolgens 14 dagen om het aan ons terug te zenden.

Wij storten altijd het volledige bedrag voor je terug.

Wanneer je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneert, zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Alleen de kosten voor retour van jou thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Zorg dus dat je poststuk voldoende is gefrankeerd.

Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van je order een email (sales@mightygoodman.nl) dat je het product retour wenst te sturen.

Stuur je product vervolgens binnen 14 dagen na de email terug. Doe er altijd een briefje bij met je ordernummer zodat we weten dat de retournering bij jou hoort.


Het adres voor de retourzending is:
Mighty Good Man

Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

2 Contact
2.1 Hoe neem ik contact op met Mighty Good Man?
Heb je een vraag over een artikel of over ons beleid? Stel gerust je vraag.
Je kunt altijd een bericht sturen via ons contactformulier hier aan de rechterzijde van de pagina of stuur een email naar sales@mightygoodman.nl

Je kunt ons ook bellen 030-2271058
030-2271058
030-2271058
3 Betaalmethoden
3.1 Bankoverschrijving lukt niet
Vraag: Ik heb een bestelling geplaatst maar het lukt me niet om te betalen.



Antwoord: Zodra je de bestelling definitief hebt gemaakt krijg je een bevestigingsmail met daarin de gegevens om de betaling te voltooien. Zo kun je het geld via jouw eigen bank onder vermelding van het ordernummer aan ons overmaken.

Ons rekeningnummer is: NL18ABNA0520886453 op naam van Mighty Good Man in Amsterdam

Ons paypal account is: sales@mightygoodman.nl
3.2 Ik wil betalen via Paypal
Vraag: Ik wil betalen via Paypal, hoe doe ik dat?



Antwoord: Wij accepteren ook betalingen via Paypal. Om daarvan gebruik te kunnen maken heb je een paypal account nodig. Als je deze nog niet hebt kun je hem kosteloos aanvragen bij www.paypal.nl
Zodra je bestelling definitief is gemaakt krijg je van ons een factuur. Onze paypalrekening voor betalingen is sales@mightygoodman.nl
3.3 Ik wil graag achteraf betalen
Je kunt bij ons ook kiezen om achteraf te betalen via Afterpay. Zij handelen dan de gehele betaling voor je af. Lees hieronder de voorwaarden die Afterpay hanteert:

Bij gamesgratisthuis.nl betaal je met Afterpay

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay

AfterPay voert voor Mighty Good Man het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Mighty Good Man betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 75,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 150,00.

 

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

 

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

4 Wat te doen bij een klacht
4.1 Wat als ik onverhoopt toch een klacht heb?
We doen ons uiterste best om alle bestellingen netjes op tijd te regelen en te administreren. Mocht er nou toch iets misgaan en je hebt een klacht, dan gaan we uiteraard samen op zoek naar een oplossing.

Je kunt ons daarvoor mailen op sales@mightygoodman.nl en dan komen we er binnen een dag bij je op terug en kijken we gelijk wat we voor je kunnen doen om het op te lossen.
4.2 Wat als we er nu samen niet uitkomen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@mightygoodman.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact op
* Verplichte velden
Powered by Lightspeed